برای مشاهده کامل و دانلود پرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغات PDF - Word بر روی لینک زیر کلیک نماید...

https://20begir.com


 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

در پژوهش جمشیدی (۱۳۹۴) بین خرده مقیاس های پرسشنامه اثربخشی تبلیغات تلویزیونی  و جذب منابع همبستگی مثبت و منفی مشاهده شد که بیانگر روایی همگرا و واگرای مطلوب این پرسشنامه می باشد.

همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه اثربخشی تبلیغات تلویزیونی  ۸۶/. می باشد.

 
متغیرها     تعداد سوال ها     سطح قابل قبول     ضریب آلفای کرونباخ
آگاهی مخاطبان     ۳     ۷/۰     ۸۷/۰
ادراک مخاطبان از پیام تبلیغ     ۳     ۷/۰     ۸۸/۰
متقاعد کردن مخاطبان     ۳     ۷/۰     ۸۹/۰
اقدام رفتارخرید  مخاطبان     ۳     ۷/۰     ۸۵/۰
اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی     ۳     ۷/۰     ۸۶/۰
آلفای کرونباخ کل پرسشنامه     ۸۶/۰

 

منبع:

جمشیدی(۱۳۹۴)، ارزیابی اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب منابع(بر اساس مدل داگمار مطالعه موردی بانک کشاورزی شعبه الشتر)،پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازر گانی– گرایش بازاریابی، دانشگاه ازاد اسلامی واحد بروجرد

    Karlsson Linda,(2007),”Advertising Model & Theories- How Well Can Be Transferred From Text Into Reality?”,Halmstand University.

Russel H. Colley(1961) Advertising Model DAGMAR marketing

ادامه پرسشنامه >>>


 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات توسط قاسمی در سال مدیریت بازاریابی و فروشو بر اساس طیف لیکرت

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک توسط پرسشنامه پایان نامه پرسشنامهپرسشنامه اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک توسط

 

پرسشنامه استاندارد اثربخشی تبلیغات توسط قاسمی در سال پرسشنامه بازاریابی و فروشپرسشنامه استاندارد اثربخشی تبلیغات توسط

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک پرسش سنج پرسشنامه بازاریابی و فروشپرسشنامه اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات آرمان پژوهان آرمان پژوهان پرسشنامه اثربخشی ت پرسشنامه اثربخشی تبلیغات با پرسشنامه سوالی اثربخشی

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات شهری پتیت و همکاران بوبوک دانلود ها خرداد اثربخشی تبلیغات شهری میزان تحقق اهداف

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات محیطی پرسشنامه ایران پرسشنامه اثربخشی تبلیغات محیطی کد پرسشنامه تعداد سوالات تعداد مولفه

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات ارشد سرا مواردپرسشنامه اثربخشی تبلیغات قاسمی اثربخشی تبلیغات میزان تحقق اهداف یک ارتباط

 

پرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغات پرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغاتپرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغات دانلود پرسشنامه تبلیغات هدف بررسی میزان تبلیغات تعداد سوال

 

پرسشنامه اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر پرسشنامه اثر بخشی تبلیغات تلو پرسشنامه اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات مادسیج پرسشنامه تجربه اعتماد و جذابیت اشخاص تیر دریافت پکیج پرسشنامه تجربه اعتماد و جذابیت اشخاص نامدار تبلیغات

 

پرسشنامه استاندارد اثربخشی تبلیغات سوالی مادسیج پرسشنامه استاندارد اثربخشی تبلیغات مرداد دریافت پکیج پرسشنامه استاندارد اثربخشی تبلیغات

 

پرسشنامه استاندارد اثربخشی تبلیغات آپارات پرسشنامه_استاندارد_اثربخ ویدئو برای پرسشنامه اثربخشی تبلیغات دانلود فرم پرسشنامه استاندارد اثربخشی تبلیغات در

 

سنجش اثربخشی تبلیغات موسسه ایده وبلاگ اردیبهشت البته نمی توان با دقت اثربخشی تبلیغات را اندازه گیری

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات شهری پتیت و همکاران پرسشنامه اثربخشی آذر به منظور بررسی

 

سنجش اثربخشی تبلیغات با تمرکز بر چهره انسانی دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی

 

ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی

 

ساخت روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی _ هدف از این پژوهش طراحی پرسشنامة اثربخشی تبلیغات از طریق

 

ﺳﺎﯾﺘﻬﺎ و اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﻪ وب راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﻧﮕ فصلنامه علوم

 

و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ اﯾﻦ اﻣﺮ ﺑﺎﻋﺚ

 

اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری _ هدف پژوهش حاضر ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک تجارت و نیز تعیین عوامل مؤثر

 

ﺑﺮرﺳﯽ اﺛﺮ ﺑﺨﺸﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻠﯽ ﮔﺎز اﯾﺮان ﺳﺎزی ﻣﺼﺮف د

 

شهریور رواﯾﯽ و

 

ارزﻳﺎﺑﻲ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺑﺎﻧﻚ ﭘﺎرﺳﻴﺎن و ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻣﻬ

 

مهر اﺑﺰار ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﮔﺮدﻳﺪه ﺣﺎﻛﻲ از آن

 

فرم پرسشنامه اثربخشی تبلیغات همیار دانشجو فرم پرسشنامه اثربخشی دانلود فرم پرسشنامه استاندارد اثربخشی تبلیغات در قالب فایل ورد

 

ارائه مدلی به منظور ارزیابی اثربخشی تبلیغات شهری با

 

خرداد شــامل پنــج پرسشــنامه بــود کــه

 

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و مبانی نظری و پیشینه پ پرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغات دانلود مبانی نظری اثربخشی

 

پرسشنامه مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های پرسشنامه مقایسه تطبیق مهر پرسشنامه مقایسه تطبیقی اثربخشی

 

دانلود پرسشنامه اثربخشی تبلیغات پرسشنامه اثربخشی تبلیغات پرسشنامه اثربخشی تبلیغات مدل آیدا ابعاد پرسشنامه اثربخشی تبلیغات بازرگانی

 

دانلود پرسشنامه اثربخشی تبلیغات دانلود پرسشنامه اثربخشی تبلیغات سلام

 

دانلود پرسشنامه اثربخشی تبلیغات دانلود پرسشنامه اثربخشی تبلیغات سلام

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات شهری پتیت و همکاران پرسشنام قیمت تومان تعداد سوالات مولفه ابعاد

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات مبانی نظری گروه علمی پژوها ادبیات و مبانی نظری پرسشنامهپرسشنامه اثربخشی تبلیغات دانلود

 

اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری پرسشنامه این پژوهش از روایی محتوایی روایی سازه و پایایی

 

ﺳﻨﺠﺶ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺑﺎ ﺗﻤﺮﻛـﺰ ﺑـﺮ ﭼﻬﺮه اﻧﺴﺎﻧﻲ دانشگاه شاهد

 

دی در ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﮔﺬاری

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات فروردین دانلود توجه این فایل به صورت

 

جویی در ت اجتماعی مربوط به صرفه ارزیابی اثربخشی تبلیغا

 

پژوهش بررسی وضعیت اثربخشی تبلیغات اجتماعی که معرض تبلیغات اجتماعی مربوط به

 

بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات

 

ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘﺶ ﻓﺸﺎر زﻣﺎﻧﻲ ﭘﻴﺎم ﻛﻮﺗﺎه در اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت

 

بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای _ روایی و پایایی پرسشنامه نیز مورد تایید قرار

 

اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺑﺮ ﺛﺮ ﺆﻣ ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﻨﺪی اوﻟﻮﯾﺖ و ﺷﻨﺎﺳﺎ

 

اﺛﺮﺑﺨﺸـﯽ

 

پرسشنامه اثربخشی تبلیغات پرسشنامه اثربخشی تبلیغات سلام و عرض

 

بررسی اثربخشی تبلیغات شهری در ترویج فرهنگ شهادت در _ هدف هدف پژوهش حاضر بررسی میزان اثربخشی تبلیغات شهری

 

پرسشنامه تبلیغات

 

پرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغات

 

پرسشنامه تبلیغات تلویزیون